Som en bra start i min nystartade blogg, dyker detta upp framför näsan på mig (tack mamma:), tv.nu söker TV-tyckare. Det går då ut på att man tittar på TV, och sedan skriver på Twitter eller Instagram vad man tycker om programmen och bidrar med idéer till hur man kan förbättra TV upplevelsen. Det är nästan så jag övervägt att göra det här, mest för det hade varit så motsägelsefullt så det finns inte. Å ja, även för möjligheten att kunna kritisera :-) Undrar dock om jag verkligen har orken att sitta och glo så mycket på TV, under sommaren också dessutom. Jag får lite ont i magen av bara tanken. Om någon TV älskare råkar klicka sin i här, så skickar jag med länken till tjänsten... http://mediejobb.info/tv-nu-soker-tv-tyckare/
 

 
 
Nu har jag lämnat farmors lägenhet, med den fyrkantiga TV apparaten, i alla fall för någon dag. Farmor själv lever loppan i Italien, ja vissa har det bra! Jag befinner mig nu i ett hus med en mer rektangulär TV. Min dator har gått och halvdött, så jag använder mig av min pojkväns stationära hos hans föräldrar medan han är borta på långnavigation. Kul att jag precis innan skärmen på min laptop bestämt sig för att bli helt vit, har börjat skriva mina artiklar på LibreOffice istället för på Google Docs på nätet. Dessutom har jag en arbetsansökan där, det blir till att hitta en sladd så jag kan koppla datorn till en annan skärm så jag kommer åt allt... Buhu, vad gör man utan sin laptop?

Kommentera

Publiceras ej